Garanties

Wij leveren alleen maar A-kwaliteit producten. Rechtstreeks vanaf fabriek naar uw loods of bouwplaats. Zo heeft u gegarandeerd de beste materialen om mee te werken. Daarnaast geldt dat wij voor al onze producten dezelfde garantiebepalingen hanteren welke de fabrikant ook stelt. Zo loopt u geen enkel risico.

Klachten

Ondanks dat wij er naar streven elke klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het natuurlijk altijd mogelijk dat iets niet helemaal naar wens is gegaan.

Wanneer u niet tevreden bent over een product of de bijhorende service, dan vinden wij dat heel vervelend. Wij verzoeken u om binnen 14 dagen na levering uw klacht bij ons kenbaar te maken via ons contactformulier. Gelieve de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven, bij voorkeur met foto’s.

Wij komen dan binnen 10 werkdagen persoonlijk met u in contact om samen te zoeken naar een oplossing zodat u uiteindelijk tevreden bent.

Mocht dit onverhoopt niet leiden tot een oplossing, dan heeft u altijd nog de mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.